Påtok för personligt

Det dröjer ofta en längre tid innan jag uppdaterar min blogg, men det är väl för att jag inte riktigt känner
att det finns något att skriva om..  Och bloggen känns då ganska meningslös.. vilket denna bloggen egentligen
gjort hela tiden !
Jag hade velat skriva en annan sorts blogg, en typ av känsloblogg, skriva ut precis hur jag tycker och hur jag tänker
just för tillfället. om fysiska & psykiska känslor .. Men det vore påtok för personligt , hade jag skrivit precis exakta
känslor så hade jag inte haft något som helst privatliv, vem som helst hade vetat ALLT om mig..
Och att ha ett privatliv som ingen annan kan lägga sig i, är för mig en viktig del i vårat liv.

Jag har mycket förflutet som alla mina nära och kära vet om mig, men jag har även de förflutna som absolut INGEN
vet.. och det är endel av charmen i våra liv tycker jag !
Att ni vet allt men ändå ingenting om mig..
Vi lever vårat eget liv ALLDELES egna, men vi får inte glömma bort att vi måste även dela känslor med dem vi älskar !

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0