Vad jag håller kärt ..



Vi sågs en kall September dag, vi lät det ta ett litet tag
å sen var allt bara som eld och vatten , vi gick där brevid varann
och alla segrar som vi vann, å vi firade dag och natt
efter ett par år kom de en storm och våran värld kastades om
å vi sov så tätt i natten...
Ja då var de vi, mot alla dom, Ja det var livet som slog in!!

En dag slog vinter frosten till, kylan trängde ändå in
där i mörkret sökte vi varandra, dagar kom och dagar dog
vi båda började få nog, när jag sov smet du ut i natten..
När jag vaknar upp den morgonen
av att ytterdörren går igen, förstår jag att vi aldrig ses igen!
Ja då såg ja dig, ryggen åt mig..

Om jag skulle kunna plocka ner
en stjärna eller två
skulle du hela himlen få.
Ja vad gör man ej,
vad gör jag inte för dig?
Om jag skulle kunna skriva nå't
med bara vackra ord
skulle du få en hel bok.

Men vad tror du vi gör?
Är vi lyckliga nu?
Vad tror du är menat?
Är vi lyckliga nu, blir vi lyckliga sen?

JA vi är lyckliga NU, vi är lyckliga SEN <3

DU ÄR MITT ALLT... <3











Kommentarer
Postat av: Sabina

Underbart & se dig så glad som jag såg dig igår:D

2009-03-21 @ 10:31:55
URL: http://skjaerkner1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0