Blundat för livet

Tiden fortsätter att rinna iväg, den glider ur våra händer den tar oss ett steg längre in i livet för varje sekund varje minut var timma . Jag märker varken förbättringar eller försämringar. står kvar på samma plats håller fast vid samma saker . Att mitt liv är som en berg & -dahlbana kan jag inte heller förneka , man fightas ständigt med olika saker , till vilken nytta?
Mådde kass, mådde bättre trodde att jag lagt det förfluta bakom mig , tills idag ...
Jag upptäckte idag något märkligt, en mäktig känsla... Jag hade förträngt det jag tyckte allra mest om här i livet, det var som att jag hade blundat för mitt eget hjärtas känslor, som om jag försökt streta emot det allra vackraste jag hade .
samtidigt som jag utåt mått relativt bra.. men att jag innerstinne mådde kass.. att jag bara byggt upp en fasad som om jag försökt luras, vem hade jag tänkt lura? Jo, ingen mindre än mig SJÄLV !
Jag vill inte behöva blunda för livet, jag vill leva livet, få vara nära det jag allra mest tycker om det som betyder något .
 
Ett stort tack till alla er som finns där för mig i mina med och motgånger.. love allways / F

Kommentarer
Postat av: Sabina

Finns alltid här för dig<3

2009-02-11 @ 17:48:39
URL: http://skjaerkner1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0