Behöver dig

Jag har alltid behövt tid för mig själv, 
jag har aldrig trott att jag skulle behöva dig när jag grät...
och dagar känns som år när jag är ensam.
Och sängen där du låg, är forfarande uppbäddad på din sida !!

När du gick din väg, räknade jag stegen du tog, ser du hur mycket jag behöver dig just nu?
När du är borta saknas delar utav mitt hjärta!
När du är borta, så saknas ansiktet jag kom för att lära känna..
orden jag behöver höra för att alltid kunna ta mig igenom dagen och få dagen att kännas okej, jag saknar dig!

Jag har aldrig förut kännt såhär, allt jag gör påminner mig om dig!
Och kläderna du lämnade, ligger fortfarande kvar på golvet.... och dem luktar precis som du.. jag älskar allt du gör !

Vi var som gjorda för varandra, här och för alltid, det vet jag att vi var...
och allt jag någonsin velat, det var att du skulle veta, i allt jag gör lägger jag mitt hjärta och min själ..
jag kan knappt andas, jag behöver dig här hos mig !


Kommentarer
Postat av: Sabina

finnt skivit gumman!!

2009-03-02 @ 08:28:14
URL: http://skjaerkner1987.blogg.se/
Postat av: Sabina

tack, dina rod värmde, som du skrev!!! <3

2009-03-02 @ 23:06:54
URL: http://skjaerkner1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0