Ett tag sedan

Ett tag sedan jag skrev nu..  Antar att tiden inte har funnits !
Var och fikade med Rebecca och Martina idag.. var trevligt, härligt att Rebecca är hemma igen =)

Jag vet inte riktigt vad jag har att berätta , funderar på att lägga ner denna bloggen och börja blogga lite mer seriöst, om endast roliga saker, detta känns mer som en helt vanlig dagbok ! TRÅKIG .

Börjar få panik över att inte veta vad jag ska göra... vill hitta ett jobb, ett heltid/deltids jobb och kunna spara flytta osv.
Verkar dock vara brist på jobb... att vara extra personal kan jag inte leva på längre !
Har förresten sökt till högskolor nu, trots att jag inte är säker på om jag är redo för att plugga ännu . .
det känns rätt att plugga vidare samtidigt som det känns som att jag vill veta EXAKT vad jag vill göra innan jag börjar !
Det är ju trots allt en heldel år man ska tillägna åt skolan då !
Men innan jag börjar plugga om jag någonsin ska plugga så skulle jag vilja resa bort några månader .
Tiden börjar rinna iväg.. man börjar trots allt bli vuxen på allvar nu.. dags att ta mitt ansvar !
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0